Obserwatorzy

czwartek, 14 kwietnia 2011

Metamorfoza LadyAdek

Przed:
W tej dollce podoba mi się makijaż oraz fryzura "krój", ale jej kolor nie bardzo, gdyby nie te pasemka to by było ok.
8/10
Po:
Musiałam zrobić dłuższe włosy które nachodzą troszkę na twarz, ponieważ jest ona trochę za okrągła, radziłabym zmienić na spiczasta, ponieważ ta pogrubia twarz dollki, zmieniłam kolor włosów na bardziej pasujący do tej karnacji i nałożylam opaskę ;)


Przed:
W tym stroju coś  mi nie pasuje, chodzi mi o ten T-shirt do tych butów.
ogółem spodnie nie są złe, sweterek także a o butach już nie wspomnę, drewniany obcas-poezja!
jedyna wada tego ciuszka jest właśnie ten T-shirt.
8/10

Po:
Zmieniłam ubiór o dużo.
Nałożyłam spodnie, które fajnie komponują się z tymi kabaretkami ;)
do tego barny top na szerokich ramiączkach i drapieżny akcent, czarne kozaki, torebkę udało mi się dobrać nieco pod kolor kolczyków :)



1 komentarz: